دستور پخت بهترین و

معروف ترین غذاهای دنیا

نحوه استفاده از اطلاعات شخصی کاربران در سایت فودباشی

هنگامی که شما از خدمات سایت فودباشی استفاده می کنید، بی بی سی خود را متعهد می داند که از اطلاعات شخصی شما و خانواده تان حفاظت کند.

به منظور ارائه خدمات کامل به شما، گاهی لازم است اطلاعاتی را از شما کسب کنیم.

هنگامی که شما چنین اطلاعاتی را به ما می دهید، ما به لحاظ قانونی متعهد هستیم که از اطلاعات شما طبق قوانین حفاظت کنیم. لازم بذکر است که سایت فودباشی شامل لینک هایی به سایت های دیگر است که در مالکیت نهادهای ثالث قرار دارند. فودباشی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست و استفاده از آن سایت ها با مسئولیت خود شماست.

فودباشی چه اطلاعاتی از من خواهد خواست؟

وقتی که در وبسایت فودباشی ثبت نام می کنید یا نظرات خود را در وبسیات بیان می‌دارید، ممکن است اطلاعات شخصی از شما بخواهیم. این اطلاعات می تواند شامل نام، نشانی ایمیل، نشانی پستی، شماره تلفن یا همراه و یا تاریخ تولد باشد.

وقتی که اطلاعات خود را وارد می کنید، به فودباشی و ارائه دهندگان خدمات آن، امکان می دهید که سرویس مورد نظر را به شما عرضه کنند.

فودباشی همچنین از روش ایجاد “کوکی” (cookie) استفاده می کند. “کوکی” حجم کوچکی از اطلاعات درباره ارجحیت های اینترنتی شماست که به ما امکان می دهد وبسایت را طبق علائق شما تنظیم کنیم. می توانید مرورگر اینترنتی خود را طوری تنظیم کنید که کوکی ها را بپذیرد، هنگام ایجاد کوکی آن را اعلام کند و یا اینکه هیچگاه کوکی دریافت نکند.

به همین صورت، ما نشانی اینترنتی (IP address) شما را نیز می گیریم.

ما از نشانی اینترنتی شما برای تعیین اینکه دسترسی به سایت از داخل یا خارج از کشور صورت می گیرد نیز استفاده می کنیم.

اگر شانزده سال یا کمتر دارید، پیش از ارائه اطلاعات شخصی تان در سایت فودباشی، لطفا از پدر و مادر یا ولی خود اجازه بگیرید.

فودباشی از اطلاعات مربوط به من چگونه استفاده خواهد کرد؟

فودباشی به چندین دلیل از اطلاعات شخصی شما استفاده می کند، از جمله برای مقاصد اداری به منظور ارائه خدمات بهتر. در همین راستا، فودباشی ممکن است در زمینه خدماتی که شما درخواست کرده اید، با شما تماس بگیرد.

ما اطلاعات شما را محرمانه نگه می داریم، به جز در مواردی که آشکار کردن آن طبق قانون لازم یا مجاز باشد.