دستور پخت بهترین و

معروف ترین غذاهای دنیا

زمان پخت تخم بلدرچین

زمان پخت تخم بلدرچین

یکی از دلایل محبوبیت تخم بلدرچین در مقایسه با تخم مرغ عادی، خواص، مواد مغذی فراوان و آنتی اکسیدان بسیار زیاد آن است. تخم مرغ بلدرچین در مقایسه با تخم مرغ عادی بسیار کوچکتر است که اکثر آن را زرده تشکیل می‌دهد. بخاطر کوچکی و داشتن پوستی شکننده، نحوه پخت آن اندکی متقاوت از پخت تخم مرغ عادی است. در این مقاله، نحوه پخت تخم مرغ بلدرچین و  زمان پخت تخم بلدرچین را با هم خواهیم دید.

 

برای جلوگیری از شکستن تخم مرغ بلدرچین هنگام پخت، ابتدا تخم مرغ ها را به مدت چند دقیقه درون آب ولرم یا گرم قرار دهید و از ظروف کم عمق برای پخت تخم مرغ ها استفاده کنید. برای اینکه همیشه پخت یکسانی داشته باشید، تخم مرغ ها را بعد از جوشیدن آب به آب اضافه کنید.

 

زمان پخت تخم بلدرچین عسلی: 2 دقیقه از زمان بجوش آمدن آب

درون یک ماهیتابه مقداری آب را بجوش بیاورید بطوریکه بتواند تمام تخم مرغ‌های بلدرچین شما را پوشش دهد. پس از بجوش آمدن آب، تخم های بلدرچین را به آرامی به آب در حال جوش اضافه کنید (با قاشق یا کفگیر). بعد از گذشت 2 دقیقه، تخم بلدرچین عسلی شما آماده است.

 

زمان پخت تخم بلدرچین نیمه عسلی: 3 دقیقه از زمان بجوش آمدن آب

پس از بجوش آمدن آب درون ماهیتابه، تخم بلدرچین را به آرامی به آب در حال جوش اضافه کنید (با قاشق یا کفگیر). بعد از گذشت 3 دقیقه، تخم بلدرچین نیمه عسلی شما آماده سرو است.

 

زمان پخت تخم بلدرچین آب پز: 4 دقیقه از زمان بجوش آمدن آب

درون یک ماهیتابه یا ظرف کم عمق، مقداری آب را بجوش بیاورید. پس از بجوش آمدن آب، تخم های بلدرچین را با قاشق یا کفگیر به آب در حال جوش اضافه کنید. تخمهای بلدرچین را به مدت 4 دقیقه یا بیشتر بپزید. تخم بلدرچین آب پز شما آماده است.

 

 

با به اشتراک گذاشتن تجربیات آشپزی خود، غذاهای ما را لذیذتر و خوشمزه‌تر کنید! متشکریم. 

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پست های مشابه